Monday, June 19, 2006

Arvid nordquist kaffe räddade min frukost

Ja Arvid Nordquist kaffemakare räddade min frukost. Som jag skrev i ett tidigare inlägg, se nedan, så var det med glädje jag upptäckte deras nya espressokaffe, Classic espresso, men så började det ta slut i butikerna, till slut hittade jag det helt enkelt inte. Nu fick jag veta att räddningen är nära :-) men tills dess det skulle komma ut i butikerna igen kom de till min räddning: de erbjöd sig att komma till min räddning av den heliga frukosten.

Nu har jag kunnat dricka mitt nymalda bönor espresso kaffe från Arvid Nordquist. Att sitta under plommonträdet på morgonen innan jobbet startar, eller när kvinnan i mitt liv Mia och jag med vänner sitter en helg och snackar över en fika då, för att låta som en gammal reklamfilm, är det skönt att mala nya bönor och dricka kaffe.

Stefan Lindblad
illustratör & konstnär

No comments: