Wednesday, August 02, 2006

Tillbaka på jobbet

Ja då är även jag "tillbaka på jobbet" redo att ta emot uppdrag.

Efter en resa till London med kvinnan i mitt liv Mia på en semester som var riktigt skön trots det heta vädret som säkert sänkt vikten väsentligt, det känns så i alla fall, är jag lite mer inspirerad att sätta igång igen :-). Vi bodde i Bayswater nära Notting Hill för den som undrar. Det var första gången till London för min egen del, men för Mia ett skönt återbesök eftersom hon tidigare bott i London.

Bilden på mig här bredvid är tagen på Heathrow, London på Café Nero. En ytterligare kaffekedja à la Starbucks men bättre. Ett ställe där kaffet trots allt smakar kaffe. Cafe Nero upptäckte jag tidigt och det blev snabbt "mitt" fikaställe i Bayswater där det kändes mer som Italien inte långt från Notting Hill. Vi handlade mat på Tesco som låg på Queensway road som var fyllt av arabiska & kinesiska inslag och matställen. Det var som två olika världar. Stoj mot lungnet.
Vi bodde mitt emellan Stojjet i Notting Hill och Queensway Road. London var en rolig upplevelse som jag vill återkomma till. Hoppas er semester har varit bra. Mia tog fotot med min Canon Powershot A95.

Stefan Lindblad
Illustratör & konstnär
www.canvas.nu

2 comments:

Svarta vinbär said...

Det här är ledigt en av de snyggaste och mest funktionella svenska bloggen som jag sett.

Verkligen imponerande. Lycka till.

Stefan Lindblad said...

Det var snällt sagt, jag tackar och bugar.

Stefan Lindblad