Monday, January 29, 2007

TV3 Top Dog & mina målningar på Hilton, Scandic Infra City Hotell

Det är inget att skämmas över, men det är sant jag följde inte TV3:s dockusåpa Top Dog, men igår kväll när jag satt sent och jobbade med en illustration snurrade tv:n i bakgrunden där jag satt. Det var tydligen en repris av serien. När jag slängde ett öga upptäckte jag att de var på Scandic Infra City hotell i Upplands Väsby, Stockholm. Längs E4:an innan Arlanda. De sprang runt i entrén och där flashade mina målningar förbi i rutan. Ocean II som är 5,5x3 meter och Airport. Helt plötsligt blev det kul att titta på TV... Det var ett roligt jobb och kul att se dem igen. Det väckte minnen.

Hotellet? Här lite länkar: 1

Målningarna? Gå in på min websida, konst och sen välj projektbeskrivningar.

Stefan Lindblad

No comments: