Sunday, February 28, 2010

Nya illustrationer till CorelDRAW Boot Camp Unleashed Productions




















Jag är glad att kunna säga att jag fick göra nya illustrationer för Foster D. Coburn III's Graphics Unleashed Productions berömda Boot Camps: "CorelDRAW Unleashed Training Boot Camp". Speciellt roligt att de kom i och med releasen av nya versionen CorelDRAW Graphics Suite X5. Det var roligt att göra dessa två karaktärer, och särskilt roligt med tanke på att när jag började lära mig CorelDRAW och Photo-Paint runt  1997-99, (använde då CorelDRAW 7.0) lärde jag mycket av bland annat Foster via Corels diskussionsgrupper och böcker, sittandes på andra sidan Atlanten i Sverige. Hoppas ni gillar illustrationerna, jag hade kul när jag gjorde dem. Tack Foster!

Stefan Lindblad

 Illustratör & konstnär, grafisk form






No comments: