Tuesday, March 09, 2010

CorelDRAW Unleashed X4 DVD ebok om Coreldraw av Foster D. Coburn

CorelDRAW Unleashed X4 av Foster D. Coburn

Om du ska lära dig CorelDRAW & Photo-Paint från grunden eller som mer erfaren användare vidareutbilda dig och samtidigt ha en alldeles utmärkt referenslitteratur då är det här den utmärkta DVD E-boken.

932 sidig multimedia ebok med 11,5 timmar för självstudier för att få ut det mesta av CorelDRAW X4! Dessutom finns den utmärkta ebokversionen med Premium bonusinnehåll med utmärkta Powertips, en Corel PHOTO-PAINT bok samt 3 ytterligare timmar med självstudiefilmer (Tutorials).

Foster D. Coburn III är i mina ögon en utmärkt pedagogisk utbildare, instruktör som jag själv lärt mig en hel del ifrån sedan 1997, då jag själv började använda CorelDRAW & Photo-Paint, via olika forum och andra böcker han skrivit i ämnet. Utöver sina egna böcker här nämnt, har han bland annat skrivit tre tidigare CorelDRAW böcker; "CorelDRAW: The Official Guide".

Foster D. Coburn & Unleashed Productions håller även i "klassrums"-utbildningar, de så kallade "CorelDRAW Unleashed Boot Camp". Numer känner Foster & jag varandra visserligen, men han är verkligen duktig på det han gör och det han gjort med denna bok och tidigare versioner i samma serie. Jag kan varmt rekommendera eboken.

Den här e-boken/DVDn köper ni direkt från Fosters UNLEASHED Productions

Gå direkt till CorelDRAW UNLEASHED Productions där du köper boken. Du köper den med andra ord inte från mig. Och alla frågor besvaras av Foster och hans assistenter på UNLEASHED Productions direkt.


Stefan Lindblad
Illustratör

No comments: