Monday, April 05, 2010

På London Book Fair 2009

2009 åkte jag till London med Mia, och gick på London Book Fair. Vår kompis Eva var också med. I år 2010 åkte jag inte till bokmässan, men det hanns inte med. Förra årets resa gav i alla fall en del result. Lite kontakt med några brittiska förlag. Ett av resultaten blev kontakten med Creative Director Stephen Rickard på Ransom Publishing. Det blev två barn & ungdomsböcker för skolor. Till vilka jag illustrerade flera illustrationer. För att se lite exempel på illustrationer jag gjorde, kolla in min web shop där en del bilder finns till försäljning som affischer och vykort. Här> 
I webshoppen gå via "Art" eller "Konst" beroende på språk, välj språk via flaggan. Därefter förslagsvis "Affischer" eller "Vykort".


Stefan Lindblad
Illustratör & konstnär

No comments: