Friday, June 18, 2010

Spänningsromaner för ungdomar - spännande böcker, köp här!

Spänningsromaner för ungdomar - spännande böcker, köp här!

Söker du spännande böcker för ungdomar från 10, 12, 13 års ålder, då kanske nån av de böcker jag illustrerat & formgivit omslag till kan vara något.

Gå till min onlinebutik och köp här http://canvas.nu/store/index.php?route=product/category&path=61

Du kan köpa direkt från mig eller förlagen. De exemplar jag har är lika mycket nyskick som förlagens.

Jag är illustratör, konstnär och gör formgivning av bland annat böcker för unga och vuxna. En hel del böcker jag illustrerar och formger är "spännande böcker för ungdomar från ålder 10-13. För bland annat bokförlagen Hegas Bokförlag, Nypon bokförlag och Berghs Förlag. Ni köper dessa direkt av mig, i min egen webshop, så länge mitt eget lilla lager räcker. När mina egna exemplar är slut rekomenderas förlagens egna webshop.

Alla böcker jag illustrerat finns på de flesta svenska kommunala bibliotek och har fått bra recensioner. Mer finns att se och läsa om på respektive bok.
Klicka här >

Betallösning är PAYPAL för privatpersoner FAKTURA: skolor, komuner och andra företag kan betala via faktura, då kontakts tas direkt med mig.





Stefan Lindblad
Illustratör & konstnär

No comments: