Monday, January 31, 2011

Gullmars Gym och akutparkering

Gym används till att träna på, men ibland kan det vara en hjälpande hand när man minst anade det.

Idag skulle jag möta upp med min polare Benny för en fika. Det var fullt på parkeringplatserna utom boendeparkering jag tillfälligt ställde mig på. Sprang in och frågade på Gymmet , Gullmars Gym, på samma gata om de visste något. De erbjöd mig att parkera en timme på deras tillfälligt lediga reserverade plats. Tack Gullmars Gym!

Gymmet ligger lugnt och centralt beläget mellan Gullmarsplan & Globen. Mer än väl värt ett besök. Känns både personligt och professionellt direkt när man kliver in i entrén. Dessutom ett korrekt och trevligt bemötande. Rekomenderas ett besök. Känns som ett sånt sjysst gym jag önskade jag fann om jag var på utlandsresa.

Grafikvägen 15, Johanneshov, Stockholm
(Gammal  Google bild, men rätt adress)


Stefan Lindblad

No comments: