Monday, July 18, 2011

Skaffa webbshop, en onlineshop - Zen Cart

Om ni är i startgroparna med e-handel och skapa en webbutik, webbshop, vare sig det är en enkel eller avancerad butik ni själva kan administrera, men ni vill ha hjälp med och villiga att betala för att få den designad och gjord för att passa  er verksamhet – ja då rekomenderar jag Signs Frilansreklam och Magnus Dahlqvist på  just Signs FrilansReklam.se. Jag har själv lärt mig en hel del genom åren av dem när det gäller min egen webbshop, och just därför vill jag varmt rekomendera Signs Frilansreklam. Om man dessutom söker någon eller några som är bra på webbshops systemet Zen Cart, då är det ZenCart experterna Signs Frilansreklam man ska kontakta. De hjälper dig med din butik. De är ZenCart konsulter och experter på Zen Cart och de kan det här med e-handel. Så behöver ni e-handelsrådgivning då vet ni vart ni ska vända er. Det är vad man kan kalla för “Gurus” på Zen Cart och e-handel.

 

 

Så här skriver de själva: “

Har sedan september 2008 haft Zen Cart som huvudsystem för e-handel. Har arbetat med e-handel sedan 1995 och har god kunskap i programmering, grafisk utformning och mycket mer. Har gjort översättningen till Svenska för Zen Cart och även Payson och Posten modulerna för Zen Cart.

Signs FrilansReklam är också skapare av zencart.nu vilket skall vara en portal för all svensk e-handel med Zen Cart som system. www.frilansreklam.se” .

 

Läs mer om mina egna tjänster här >

 

Stefan Lindblad
Illustration, grafisk form & konst

No comments: