Thursday, May 31, 2012

Min app för Nokia smartphone

Så då är man med app för Nokia smartphone mobiler.

Jag hade strötid över och läste om att Nokia hade en mobile app wizard. Gick in på sidan för att kolla lite förstrött. Registrerade mig för att kunna prova lite på skojj. Helt plötsligt hade jag skapat en app bara så där. Jag hängde liksom inte med själv. En på svenska och en på engelska. Jag skapade bilder och grafik till appen, men så upptäckte jag att appen inte fungerar för min egen nya smartphone - Nokia Lumia 800, windows phone 7. Så jag kan inte prova appen själv. Det var ju lite som att dricka avslagen läsk, men kul i alla fall. Ni kan se och ladda ner app för Nokia här: http://store.ovi.com/content/282712

Stefan Lindblad
Www.canvas.nu
Illustration grafisk design

No comments: