Thursday, July 12, 2012

Ny T-shirt “Sapiens”

Jag har lagt upp en ny t-shirt illustration & Design i min butik på Spreadshirt. En Dam och en Herr-modell.
Jag beställde en till mig själv. Trycket blev utmärkt, t-shirt i riktigt bra kvalité, 100% bomull. Och jag lade ordern och fick min t-shirt inom en arbetsvecka. Riktigt imponerad själv hur fort och bra det fungerar med Spreadshirt. Och andra som lagt beställning har sagt detsamma.


Damtopp - T-shirts stefanlindbladapasapiens1_2012 T-shirts

stefanlindbladapasapiens1_2012 T-shirts

Klassisk T-shirt herr - T-shirts stefanlindbladapasapiens1_2012 T-shirts

stefanlindbladapasapiens1_2012 T-shirts

Fotograferade min egen t-shirt jag fick levererad till mig idag. Beställde på söndagen, och nu är det torsdag. Jag skapade t-shirten inspirerad av min tidigare oljemålning, nu tecknat till en t-shirt.

 



















Stefan Lindblad
www.canvas.nu
www.canvas.nu/store
www.stefanlindblad-design.spreadshirt.se
stefanlindblad.blogspot.se

No comments: